Hoe kom ik in mijn laptop als ik mijn Windows-wachtwoord ben vergeten?

Ben wachtwoord vergeten, van windows7 ultimate. Kom laptop niet in....

Picture for question
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
3.9K
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Druk op wachtwoord opnieuw instellen?
SingingCoyote13
een jaar geleden
windows 7 wordt niet meer ondersteund en is harstikke onveilig om mee te internetten of wat dan ook. je loopt kans op vanalles en nog wat - je hebt er een antivirus op staan neem ik aan ? misschien is dit het moment om een ander besturingssysteem erop te installeren wat wel nog veilig en nieuw is - linux is gratis ze hebben Xubuntu, Ubuntu, Peppermint, Mint van alles. ik heb een paar van zulke laptops van voor 2010 en daar heb ik subiet Xubuntu op gezet want er is cybercrime overal. succes
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Het gaat niet om internetten. Heb inmiddels nieuwe laptop. Maar er staan foto,s op ,denk meer als 1000. Mijn overleden moeder en kinderen en kleinkinderen.....

Antwoorden (1)

Zet het ISO-bestand van Ophcrack
https://ophcrack.sourceforge.io/download.php
op een dvd of usb-stick om toegang te krijgen tot de computer waarvan je het wachtwoord niet meer hebt. Hierbij geldt wel een belangrijke beperking van Ophcrack: wachtwoorden van 14 karakters of langer worden niet ondersteund.
SimonV
een jaar geleden
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Gedownload op stick en nu vraagt hij een wachtwoordherstelschijf....die heb ik dus niet
SimonV
een jaar geleden
Zo simpel gaat het helaas niet.
Heb het iso-bestand op de stick gebrand en daarna de laptop ermee opgestart zoals in de bron aangegeven:
https://nl.tipard.com/resource/ophcrack.html
Koppus
een jaar geleden
Ziedaar het belang van een ''old school'' notitieblokje en een pen :-)
Vortexxx
een jaar geleden
Vergeet het antwoord van SimonV en volg het filmpje van deze dude: https://www.youtube.com/watch?v=YBFAzK9mgNI
SimonV
een jaar geleden
De vraag gaat over Windows 7.